Wednesday 28 May 2014

Public screening night

Pada 27/5/2014, saya , suhung, yinghui dan xiang wei sudah tiba di Mercu Alam bina pada pukul 7.30 pm. Oleh kerana aktiviti tersebut hanya akan mula pada pukul 8 pagi, kami terpaksa menjalan-jalan di bangunan Fakluti alam bina. Setelah membuat lawatan di situ, kami telah membuat satu konklusi iaitu, Fakulti itu mempunyai sudut pemandangan yang sangat baik.

               Selepas itu, kami pun jalan balik ke tempat penghimpunan itu untuk menunggu dan mengambil kedatangan.  Pada pukul 8.30 pm, acara sudah dimulakan, walaupun sudah menonton semua video sekali semasa screening night di Hotel Armada,tetapi, kali ini agar berbeza sikit kerana kawan special saya telah menduduk di sebelah saya. Dia amat menanti hasilan kami iaitu iklan cakepop... ...

                Selepas menonton semua video, pengacara kami, Ariff pun memulakan acara cabutan bertuah. Nombor kawan special saya iaitu 37 telah dicabut dan mendapatkan hadiah sebatang pen, Dia amat gembira dan asyik mengatakan bahawa kali ini merupakan kali pertama mendapat hadiah dalam acara cabutan bertuah.

 Haiz, saya pula berasa sakit hati kerana nombor ini sebenar saya punya, dan saya anggap nombor ini tak cukup baik baru tukar dengan dia, sudah rugi banyak. Sebelum habis cabutan bertuah, suhung yang cabut nombor terakhir.... Apabila Arif menyebut nombor enam puluh----hati saya gembira semula dengan kemunculan sedikit harapan cahaya, tetapi selepas dia  mengumumkan nombor 62. Harapanku dihancurkan dengan serta-merta, kerana nombor saya ialah 65~~~~
                 Selepas cabutan bertuah, kami memulakan jamuan(a very light refreshment). Tetapi, ada banyak makan yang ditingglkan seperti curry puff. Minuman Milo yang dibancuh oleh Anis dan Mia sangat sedap, Terima kasih banyak ^^... Dan seterusnya,acara pertukaran hadiah dijalankan, acara ini merupakan aktiviti yang amat menakutkan kerana kawankawan di situ tidak mengikut arahan tetapi mereput hadiah yang disuka oleh mereka...
           

No comments:

Post a Comment